lunes, 25 de julio de 2011

ALBUM Y CAJITA 6º CUMPLEAÑOS DE XESCA

Album y cajita 6º cumpleaños de Xesca

Hice este album para regalarselo a mi hija Xesca en su 6º cumpleaños ya que ella siempre que me ve en mi estudio haciendo mis manualidades, ella hace sus cositas imitandome, y un dia me pido si le haria uno para ella poder poner sus fotos de cumpleaños, asi que le hice este con mucho cariño...

Album i caixeta 6è aniversari de Xesca

Vaig fer aquest àlbum per regalar a la meva filla Xesca en el seu 6è aniversari ja que ella sempre que em veu en el meu estudi fent les meves manualitats, ella fa les seves cosetes imitant-me, i un dia em va dema si li faria un per a ella poder posar les seves fotos d'aniversari , així que li vaig fer aquest amb molt d'amor ...




















No hay comentarios:

Publicar un comentario