martes, 22 de noviembre de 2011

Tarjeta-invitación cumpleaños 7º aniversario Xesca

Siguiendo un tutorial que encontre navegando por internet, he realizado las tarjetas de invitacion para el cumpleaños de mi hija...que ya cumple 7 añitos!!! Color rosa, como a ella le gusta y con una princesa...que es muy princesa ella!!! Colorida, desplegable y sencilla!!!


Seguint un tutorial que vaig trobar navegant per internet, he realitzat les targetes de invitació per a l'aniversari de la meva filla ... que ja compleix 7 anyets! Color rosa, com a ella li agrada i amb una princesa ... que és molt princesa ella! Acolorida, desplegable i senzilla!


2 comentarios:

  1. M'encanta...et visitaré més sovint...Ara esteim preparant els tallers de Nadal...Ens dones idees??'
    Gràcies guapa!


    Antònia Fons

    ResponderEliminar
  2. Hola Antonia ... gràcies per passar-te per el meu blog ... és grat veure que agraden les meves coses ... aquest cap de setmana si tinc un momentet faig les fotos a un calendari molt senzill que vaig fer l'any passat per felicitar les festes. .. si vos agrada vos explic com es fa! El d'aquest any encara estic en deliberacions i esperant inspiració jejeje! Un petonet i moltes gràcies!

    ResponderEliminar